«Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова здійснює експеримент з підготовки до незалежного тестування учнів у верховинських районах у Закарпатській області, особливо у Межигірському районі», - про це на одному із засідань Верховної Ради України розповів нардеп Станіслав Аржевітін народним вибранцям.
Засвідчив це як поширення подібного досвіду всіма регіонами країни й Міністр освіти і науки, молоді та спорту України Дмитро Табачник. Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова першим розпочав підготовку майбутніх абітурієнтів та започаткував навчання учнів і вчителів загальноосвітніх шкіл України через Інтернет.
Поки таке навчання ведеться в населених центрах декількох областей нашої держави. Цьогоріч, наприклад, сертифікати про курсову підготовку з певного предмета отримали випускники містечок Турка, Сколе, Старий Самбір, Самбір, що на Львівщині та села Колочава на Закарпатті. Чимало з них прийшли вступати до Драгоманівського університету із додатковими балами за цими сертифікатами, чим відносно збільшили свої шанси навчатися у флагмані педагогічної освіти України.

Чимало тих, хто свого часу закінчив такі курси вже є студентами НПУ й відмінно навчаються у виші. Це спудеї різних інститутів і спеціальностей, що зазвичай позитивно відгукуються про дистанційні курси для учнів і навіть розповідають про своїх улюблених викладачів, з якими познайомилися ще до вступу в університет.
Особливістю такого навчання є постійний контроль за процесом засвоєння матеріалу, що відбувається завдяки систематичним контрольним і атестаційним роботам. Таким чином кожен, хто навчається, має можливість стежити за власними успіхами за темами, довчити й переглянути те, у чому розуміється найменше, підготовку з чого, на його думку, варто підвищити. Така ж методика дозволяє ще й уникнути поступового забування матеріалу, оскільки передбачає постійне й послідовне повторення.
Педагоги-драгоманівці, які читають предмети у ході такого навчання із задоволенням спілкуються і з дітьми, і з батьками слухачів курсів, розповідають про успіхи кожного з них.

Результатом навчальних курсів є отримання слухачами сертифікатів про курсову підготовку з певного предмета, які містять кількість балів за підсумковою атестацією з тієї чи іншої дисципліни, що додаються до рейтингових балів вступника при вступі на певну спеціальність.
Система вже довела свою ефективність й з кожним роком усе покращується. Як зауважує ініціатор проекту проректор з дистанційної освіти та інноваційних технологій Анатолій Кудін, особливо приємно відчувати важливість і потрібність такого навчання для учнів, адже локальні центри працюють у досить віддалених регіонах, та дають можливість талановитим дітям готуватися до вступу за найкращими навчальними програмами і з кращими київськими педагогами.
Людмила КУХ,
прес-служба університету

























































